Pristajanje na Zemljevidu in Turnirji

Pristajanje na Zemljevidu in Turnirji – Landing on the Map. Tournaments

Besednjak:

Landing Province – Provinca za pristajanje

Provinca v katero se lahko pristane s sodelovanjem v turnirju. Provinca za pristajanje je označena s posebnim simbolom na mapi .

Applying for landing – Prošnja za pristanek

Način pristajanja na Global Map. Klani, ki so oddali prošnjo za pristajanje sodelujejo v turnirju in tekmujejo za možnost pristajanja na Global Map.

Tournament – Turnir

Vrsta bitk za Province. Pri določenih nastavitvah Global Maps, lastnik Province sodeluje v turnirjih in se bori proti izzivalcem.

Challengers – Izzivalci

Klani ki sodelujejo v turnirju za Provinco. Izzivalce za Provinco za pristajanje sestavljajo Klani

ki napadajo iz sosednjih (mejnih) teritorijev in Klani, ki so oddali prošnjo za „pristanek“.

Ključna Pravila:

Da najdete Provinco primerno za pristajanje, kliknite (Global Map Provinces), in izpolnite/izberite zahtevana polja iskalnika.

Prošnje za Pristajanje

Klan lahko odda prošnjo za pristajanje, samo če so sledeči pogoji izpolnjeni:

  • Vaš Klan še nima Provinc ali Divizij na Global Map.
  • Vaš Klan ima dovolj igralcev in vsak od igralcev je oddigral vsaj eno bitko v tanku zahtevanega „tiera“. Zahtevano število igralcev in „tier“ vozil, je odvisen od karakteristike Fronte.
MAKSIMUM IGRALCEV V EKIPI MAKSIMUM „TIER“ VOZILA
7 VI
10 VIII
15 X

Naprimer, Klan bo oddal dve (2) prošnji za pristanek v dve Fronti:

  • Fronta z maksimalnim Tier vozila X in 15 igralcev v ekipi.
  • Fronta z maksimalnim Tier vozila VIII in 10 igralcev v ekipi.

Da Klan lahko odda prošnje, mora imeti vsaj 15 igralcev:

  • 15 Igralcev, ki so oddigrali vsaj eno bitko s Tier X vozilom
  • 10 Igralcev, ki so oddigrali vsaj eno bitko s Tier VIII vozilom

Sledeča pravila veljajo za prošnje za pristanek:

  • Klani lahko oddajo prošnje po tem ko je bitk v Provinci konec.
  • Prošnja se lahko odda ali umakne do ene ure pred „Prime Time“ Province.
  • Prošnje so sprejete in preklicane v realnem času, kar pomeni da ni potrebno čakati naslednje runde/poteze.
  • Število prošenj za turnir pristajanja je omejen. V primeru da je seznam poln, Klan ne mora oddati prošnje za pristajanje.
  • Klan ne more imeti več prošenj za pristajanje v isti Provinci.
  • Vsak Klan ima lahko istočasno več prošenj za pristajanje v različnih Provincah. Število prošenj je omejeno glede na veličino Klana in „Tiera“ vozil ki jih lahko igralci Klana uporabijo za bitke.

Samo sledeči oficirji Klana lahko oddajo ali prekličejo prošnjo za pristanek:

  • Commander
  • Executive Officer
  • Personnel Officer

Turnirji in Bitke proti lastnikom Provinc

Udeleženci Turnirja

  • Lastnik Province
  • Klan s prošnjo za pristanek
  • Klan ki napada iz sosednjega (mejnega) teritorija.

Pri določenimi nastavitvami Global Map, se lahko uporabijo/aplicirajo sledeča pravila:

  • Lastnik Province sodeluje pri turnirjih tako kot izzivalci.
  • Pri nekaterih Frontah, napad iz sosednjih (mejnih) teritorijev ni možen.

Sledeča pravila veljajo za turnirje:

  • Vsak Klan ki je oddal prošnjo za pristanek dobi brezplačno Divizijo.
  • Divizije namenjena/uporabljena za pristanek ni možno okrepiti z modulami.
  • Divizije Klanov ki so oddale prošnjo za pristanek so premaknjene v Provinco eno (1) uro pred „Prime Time“.
  • Eno (1) uro pred „Prime Time“ Province se ustvari tabela turnirja ter so v le to vnešene tekmovalne ekipe.
  • V primeru da je število udeležencev turnirja liho, eden od Klanov ne dobi nasprotnika in avtomatsko napreduje v naslednji krog.
  • Turnirji potekajo po Olimpijskem sistemu: po prvem porazu je udeleženec izločen iz turnirja.
  • Vse bitke znotraj turnirja se izvajajo v World of Tanks.
  • Zahtevan tier vozil in število igralcev je odvisno od karakteristike Fronte.
  • Samo ekipe ki imajo zahtevano število igralcev lahko sodelujejo pri bitki. Ekipa ki nima dovolj igralcev samodejno izgubi.

 

FRONTA

MINIMUM IGRALCEV V EKIPI

VI

5

VIII

8

X

12

 

  • Klan ne pridobi vpliva z igranjem turnirjev za pristanek v Provinci.
  • Provinco za pristajanje se lahko napade iz sosednjih (mejnih) Provinc. V tem primeru mora napadajoči Klan sodelovati pri turnirju z ostalimi izzivalci. Tudi če ima napadajoči Klan Divizijo opremljeno z modulami, se „combat rezerv“ ne da uporabljati v bitkah za pristanek v Provinci.
  • Odvisno od tega če se lastnik Province udeleži turnirja za pristanek v Provinci, veljajo sledeča pravila:
    • Lastnik Province se udeleži turnirja:
      • Lastnik Province in izzivalci ne pridobijo vpliva z igranjem turnirja za pristajanje v Provinci
      • Lastnik Province ne more uporabiti „Combat rezerv“ v turnirju, tudi če Divizija že vsebuje module.
    • Lastnik Province se ne udeleži turnirja
      • Zmagovalec turnirja oddigra končno bitko proti lastniku Province. Klan ki je uničil Divizijo v končni bitki pridobi vpliv.
      • V primeru da Divizija lastnika Province ne oddigra končne bitke, zmagovalec turnirja postane novi lastnik Province brez končne bitke.

    *Pri turnirjih za pristajanje v Provinco se vozila ne zaklenejo.

  • Nasportniki v turnirju so določeni s sledečimi pravili:
    • Prvi krog: Nasprotniki so določeni glede na Elo oceno, od najnižje naprej.
    • Naslednji krogi: Nasprotniki so določeni glede na pridobljen XP prejšnjega kroga. Začne se s Klanom ki je pridobil najmanj XP v prejšnjem krogu, ali s Klanom ki ni igral prejšnje runde (ker ni imel nasprotnika).

Rezultati bitke v primeru da lastnik Province ni sodeloval pri turnirju

  • Zmaga. Zmagovalec trenutnega kroga napreduje v naslednji krog. Zmagovalec turnirja oddigra končo bitko z lastnikom Province.
  • Poraz. Poraženi Klani izpadejo iz turnirja.
  • Neodločno. Oba tekmeca sta obravnavana kot poraženca in oba izpadeta iz turnirja.

Rezultati končne bitke proti lastniku Province

  • Zmaga napadalnega Klana. Zmagovalec postane nov lastnik Province.
  • Poraz napadalnega Klana. Trenutni lastnik Province obdrži Provinco.
  • Neodločno. Trenutni lastnik Province obdrži Provinco.*Vozila uničena v končni bitki za Provinco so zaklenjena. Glej „zaklenjena vozila za več informacij“.

Rezultati bitke v primeru da lastnik Province ni sodeloval pri turnirju

  • Zmaga. Zmagovalec trenutnega kroga napreduje v naslednji krog. Zmagovalec turnirja postane novi lastnik Province.
  • Poraz. Poraženi Klani izpadejo iz turnirja.
  • Neodločno. Oba tekmeca sta obravnavana kot poraženca in oba izpadeta iz turnirja.
  • Neodločno v bitki med izzivalcem in lastnikom Province. Lastnik Province je smatran kot zmagovalec.*V primeru da se zadnja bitka turnirja konča neodločno (če ni trenutnega lastnika v bitki), Provinca postane nezasedena, brez lastnika.

VREDNOSTI

 

MAKSIMALNO ŠTEVILO UDELEŽENCEV TURNIRJA

16 Klanov

INTERVAL MED KROGI (RUNDAMI)

30 Minut

MAKSIMALNO TRAJANE BITKE TURNIRJA

15 Minut

MINIMALNO ŠTEVILO IGRALCEV V EKIPI ZA TURNIRJE

Fronta VI — 5 Igralcev
Fronta VIII — 8 Igralcev
Fronta X — 12 Igralcev